+359 24 930240
МЕНЮ

Pекламация и връщане


Дата:20.11.2017

Pекламация и връщане

Замяна и връщане

Някой от продуктите не Ви е паснал? Няма проблем. Просто го заменете или върнете. Онлайн, удобно и само за миг.
Замяна и връщане
Достатъчно време за да пробвате
Можете да замените или върнете стоките в рамките на 30 дни от получаването им.
Безплатни замяна и връщане чрез Спиди
Можете да ни върнете продукти чрез ваучер за безплатно връщане на куриера Спиди.
Пари веднага за следващата ви покупка
Стойността на новоизбрания продукт автоматично се приспада от стойността на връщания продукт.
Незабавна резервация
Веднага резервираме новоизбраните продукти за Вас. Така те няма да се продадат.

Pекламация

Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка). Прикачете стоковата разписка, която сте получили с доставката на стоките или номер на поръчката Ви към листа с описанието на дефекта. Съветваме Ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 24 930240 или имейл адрес info@astratex.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока.


Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и стоковата разписка.


Изпратете ни пратката до получател ЕТ Багира-Добромир Борисов; Astratex.bg; бул.България 44; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.). Запазете товарителницата, с която ни изпращате дефектната стока, защото в случай, че рекламацията Ви е одобрена, с нея ще можем да Ви възстановим сумата за доставката до нас.


Молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 24 930240 или имейл адрес info@astratex.bg, за да ни уведомите за транспортните Ви разходи по нея.

FAQ

Колко време отнема обработката на рекламация?
След получаване на стоките за рекламация в нашия склад, ние незабавно ще Ви потвърдим това по имейл. Обработваме всяка рекламация без ненужно забавяне, най-късно до 30 дни. Ще ви информираме за напредъка й. Допълнителна информация за Вашите права и процедурата по рекламация можете да откриете на https://www.astratex.bg/obsshi-uslovija/.
На какво имам право, ако продуктът има само незначителни дефекти?
Ако дефектът е причинен и не е споменат в договора, имате право да поискате отстраняване на дефекта или разумна отстъпка от покупната цена. Дори, в случай на отстраним дефект, имате право да поискате доставка на нов артикул или право на отказ от договора, дори ако дефектът се проявява многократно след ремонт или в случай на голям брой дефекти.
На какво имам право, в случай, че открия сериозен дефект на продукта?
В случай на дефект, неспоменат в договора, имате право на:
  • отстраняване на дефекта чрез доставка на нов артикул без дефект или чрез доставка на липсващ артикул, освен ако това е непропорционално поради естеството на дефекта,
  • отстраняване на дефекта чрез поправка на продукта,
  • изискване на разумна отстъпка от покупателната цена,
  • оттегляне от договора.
В кой случай не поемаме отговорност за дефекти?
Ние не носим отговорност за дефект, когато:
  • артикулът се продава на по-ниска цена заради дефект, за който е договорена по-ниска цена,
  • ако дефектът е причинен от износването на продукта поради нормалното му ползване,
  • ако артикулът е бил "втора употреба" и дефектът съответства на степента на употреба или носене, които са били упоменати на артикула при приемането му от купувача,
  • то следва същността на нещата.
Какъв е срокът за подаване на рекламация?
Като продавач, ние носим отговорност за дефекти (дори скрити), възникнали по закупения продукт, в рамките на период от 24 месеца от датата на получаване. Трябва обаче да е дефект, който продуктът вече е имал при приемането му.