Дата:20.11.2017
Всичко за пазаруването
Pекламация и връщане
Замяна и връщане
Достатъчно време за да пробвате
Безплатни замяна и връщане чрез Спиди
Пари веднага за следващата ви покупка
Незабавна резервация
Pекламация
Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка). Прикачете стоковата разписка, която сте получили с доставката на стоките или номер на поръчката Ви към листа с описанието на дефекта. Съветваме Ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 42 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока.
Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и стоковата разписка.
Изпратете ни пратката до получател ЕТ Багира-Добромир Борисов; Astratex.bg; бул.България 44; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.). Запазете товарителницата, с която ни изпращате дефектната стока, защото в случай, че рекламацията Ви е одобрена, с нея ще можем да Ви възстановим сумата за доставката до нас.
Молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 42 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да ни уведомите за транспортните Ви разходи по нея.
FAQ
- отстраняване на дефекта чрез доставка на нов артикул без дефект или чрез доставка на липсващ артикул, освен ако това е непропорционално поради естеството на дефекта,
- отстраняване на дефекта чрез поправка на продукта,
- изискване на разумна отстъпка от покупателната цена,
- оттегляне от договора.
- артикулът се продава на по-ниска цена заради дефект, за който е договорена по-ниска цена,
- ако дефектът е причинен от износването на продукта поради нормалното му ползване,
- ако артикулът е бил "втора употреба" и дефектът съответства на степента на употреба или носене, които са били упоменати на артикула при приемането му от купувача,
- то следва същността на нещата.