+359 24 930240
МЕНЮ

Най-често задавани въпроси


Дата:17.10.2018

Информация за покупката

Можете ли да пробвате някъде продуктите?

Не, за съжаление към момента в България нямаме магазин, където бихте могли да премерите избраните от Вас продукти. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете до 30 дни да ги върнете или замените. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете до 30 дни да ги върнете или замените. Повече информация ще намерите тук.

Как да разбера кога точно ще пристигне пратката?

Предполаганото време за доставка е до 3 работни дни. Куриер от куриерска служба Speedy ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка.
При поръчка до 13:00 изпращаме пратката на същия ден, след 13:00 изпращаме на следващия работен ден.
 
Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment

Предлагате ли опция „Преглед“?

Да. Независимо от избрания начин на плащане, ще получите пратката си с опция „Преглед“."
 

Поръчах си от вас продукти, но не получих никаква информация дали сте приели поръчката. Как да постъпя?

След приключването на поръчката ще получите имейл, който потвърждава приемането на направената от Вас поръчка. Ако не получите имейл или не сте сигурен/сигурна дали поръчката е направена, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или на имейл info@astratex.bg

В поръчката въведох плащане с банков превод, но не получих данни за плащането Как да постъпя?

Данните за плащане ще намерите в имейла за потвърждаване на поръчката. Данни за извършване на плащането: 
 
Citibank Europe PLC. - Bulgaria Branch
Номер на сметка: BG78CITI92501001013600, BIC: CITIBGSF
 
Като основание за плащането използвайте номера на поръчката. В случай че не сте сигурни как да попълните данните при плащането, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240.
 

В поръчката избрах начин на плащане с платежна карта, но плащането не се осъществи. Как да постъпя?

В този случай можете да промените плащането на поръчката си на банков превод или наложен платеж. За целта моля да се свържете с нас на телефон +359 24 930240, или на имейл info@astratex.bg.

Изпратих стока за рекламация, но досега нямам никаква информация по случая. Къде мога да получа допълнителна информация?

Рекламацията се извършва в рамките на 30 дни от получаването на върнатата стока, всеки клиент е информиран с имейл за хода на рекламацията. Ако искате да узнаете състоянието на рекламацията или имате съмнения дали Вашата пратка е пристигнала без проблем, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или ни пишете на имейл info@astratex.bg.

Кодове за намаление, подаръчни ваучери

Какво е код за отстъпка?

Кодът за отстъпка се състои от няколко букви и цифри, които Ви предоставят възможност да получите отстъпка при Вашата покупка. Кодовете за отстъпка са актуални в рамките на актуалната акция или се изпращат с имейл. След въвеждането на кода, продуктите в кошницата ще поевтинеят с определена сума или с процент от стойността.

Какво е подаръчен ваучер?

Подаръчният ваучер е купон за намаление, който може да бъде на хартиен носител или в електронен вид. Посочената на него стойност, когато се използва, ще бъде приспадната от стойността на покупката. Върху подаръчния ваучер ще намерите код за отстъпка, който да използвате в кошницата при своята покупка. Подаръчният ваучер е подходящ подарък, благодарение на който притежателят му може да си избере продукти по свой вкус.

Къде мога да използвам кода за намаление и подаръчния ваучер?

В кошницата за пазаруване под списъка с продукти има колонки за въвеждане на код за отстъпка и подаръчен ваучер. В тях въведете кодовете, които са във вид на
букви и цифри и след това натиснете бутона използвай. Размерът на отстъпката ще се покаже под колонките в кошницата. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и Можете да използвате до 5 подаръчни ваучера в една поръчка.

Забравих при поръчката да въведа кода за отстъпка, възможно ли е все още да се въведе?

Моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или ни пишете на имейл info@astratex.bg. Ако Вашата поръчка все още не е опакована и изпратена, нашата операторка ще въведе отстъпката. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и до 5 подаръчни ваучера в една поръчка.

Мога ли да ползвам отстъпка с моята ISIC/Младежка карта?

Да. Astratex си партнира с ISIC Bulgaria и EYC Bulgaria. Всеки картопритежател на валидна ISIC/ITIC или Младежка EYC карта може да вземе своя промо код за отстъпка от приложенията MyISIC и MyEYC, който да използва в нашия електронен магазин.

Astratex клуб

Мога ли да загубя натрупаните точки?

Да, срокът за използване на точките е 180 дни. Освен това, ако върнете закупените продукти, точките Ви няма да бъдат възстановени.

Къде мога да видя изгодните за мен превозвачи?

Избраните превозвачи ще бъдат маркирани и ще ги видите в количката след като влезете в профила си.

Какво се случва с точките ми, ако върна стоката?

Ако върнете закупените продукти, точките Ви няма да бъдат възстановени и няма да имате нови натрупани точки за тази поръчка.

Ще ми се начислят ли точки при закупуване на подаръчен ваучер?

За съжаление точки не се кредитират за подаръчки ваучери.

Мога ли да използвам точки при замяна и връщане на стоки, за да платя разликата?

Точките не могат да се използват при такива случаи.
 

Присъединете се към 700 000 наши клиенти и започнете да събирате точки, които да превръщате в облаги. Регистрирайте се днес.

Замяна на стока

Възможно ли е да се замени вече закупената стока?

Ако някой от продуктите не Ви пасва, можете да ни го изпратите за замяна в рамките на 30 дни след получаване на пратката. Можете да заменяте продукти чрез Онлайн замяната ни. Влезте на www.astratex.bg/er, следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане, след това новите продукти, които желаете и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка.

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: ЕТ Багира-Добромир Борисов
Astratex.bg
Адрес: бул.България 44
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.

Закупих продукта в акция, сега цената му е различна, ще трябва ли да доплатя разликата?

При замяна на продукта със същия, но с друг размер, цената ще остане каквато е била при първоначалната поръчка. При замяна за друг продукт, ще бъде смятана актуалната цена на продукта на нашата уеб страница.

Ще плащам ли доставка при замяна на стока?

При замяна можете да ни върнете стоките безплатно чрез ваучер за безплатно връщане чрез Спиди, който ще получите по имейл след попълване на онлайн замяна. Новоизбраните стоки ще Ви изпратим безплатно. При връщане на стоки с друг куриер или без ваучер за безплатно връщане, то връщането е за сметка на клиента, а новите стоки ще Ви изпратим безплатно.

Връщане на стока

Възможно ли е да върнете закупени стоки?

Да, разбира се! В нашия магазин имате 30 дни, за да върнете стока, без да посочвате причина. Както при замяна на стоки, така и при връщане на стоки препоръчваме да използвате нашата онлайн услуга "Замяня и връщане" на стоки. С нея можете бързо и удобно да отбележите продуктите за връщане, както и данни за връщане на средства. Влезте на www.astratex.bg/er, потърсете конкретна поръчка по имейл или я прегледайте, след като влезете в потребителския си акаунт. Следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка.

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: ЕТ Багира-Добромир Борисов
Astratex.bg
Адрес: бул.България 44
гр.Разград 7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.

Как да използвам ваучера за безплатно връщане чрез Спиди?

За да получите ваучер за безплатно връщане чрез Спиди трябва да попълните нашата онлайн замяна на www.astratex.bg/er. След завършването й, ще получите имейл с прикачен ваучер за безплатно връщане на Спиди. За една поръчка, можете да получите САМО един ваучер за безплатно връщане, който може да се използва еднократно. Ваучерът е валиден в рамките на 30 дни от получаването на покупката Ви. Ако изпитвате затруднения с попълването на онлайн замяната ни, моля да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240 в делнични дни от 8 до 17 часа.

След като получите Вашия ваучер за безплатно връщане, се свържете със Спиди на телефон 1 7001 7001, за да заявите посещение от куриер или посетете най-близкия офис на Спиди. И в двата случая трябва да предоставите Вашия ваучер за безплатно връщане или да продиктувате неговия номер на куриера. Не можете да ни върнете стоки безплатно, ако нямате ваучер за безплатно връщане. Съветваме ви да принтирате ваучера за безплатно връщане, в случай, че сте избрали да посетите офис на куриера Спиди. Уверете се, че куриерът е сканирал ваучера ви за безплатно връщане.

Защо е възможно да се върне или замени долно бельо?

По правило, в Европа е прието бельо да се изпробва само върху друго бельо или облекло, а не директно върху голо тяло. Това е стандартна практика във физическите магазини.

Също така, според европейските директиви, клиентите на всички онлайн магазини имат правото да върнат или заменят всяка поръчана стока без да упоменават доводите си. Поради тази причина, нашият екип от отдел "Рекламации, връщания и замени" проверява внимателно всеки един върнат продукт в склада ни.

Мога ли да върна само част от закупената стока?

Да, можете. Постъпете по същия начин, както и при предходния въпрос.

Кога ще получа обратно парите си, в случай, че върна стоката?

Парите ще върнем до 14 работни дни от получаването на върнатата стока в нашия склад.