Списание Замяна и връщане

Кошницата Ви е празна

И това е много жалко. Добавете някой от любимите си продукти или разгледайте нашите нови предложения.

Най-често задавани въпроси


Дата:17.10.2018

Какво ни питате често?

Изберете темата, която Ви интересува и прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси по нея.

СТАТУС НА ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА
Имате ли физически магазин?
Не. За съжаление, към момента нямаме физически магазин в България, където бихте могли да премерите избраните от Вас продукти. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете да ги върнете или замените в рамките на 30 дни от доставката. Повече информация ще намерите тук.
Как да разбера кога точно ще пристигне пратката ми?
Предполаганото време за доставка е до 3 работни дни. Куриер от куриерска служба Speedy ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка. При поръчка до 13:00 ч. изпращаме пратката на същия ден, след 13:00 ч. - изпращаме на следващия работен ден. Можете да следите пратките си на: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Предлагате ли опция „Преглед“ при доставка?
Да. Независимо от избрания начин на плащане, ще получите пратката си с опция „Преглед“.
Не получих потвърждение на поръчката. Как да разбера дали всичко е наред?
Автоматично изпращаме имейл за потвърждение на поръчката след всяка покупка. Ако все още не сте получили имейла (молим да проверите всички папки вкл. СПАМ, JUNK, BULK, промоции и т.н.) или не сте сигурни дали поръчката е била успешна, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17ч.
В поръчката въведох плащане чрез банков превод, но не получих данни за плащането. Как да постъпя?
Данните за плащане по банков път ще намерите в имейла за потвърждение на поръчката. Данни за извършване на банков превод:
Citibank Europe PLC. - Bulgaria Branch
Номер на сметка (IBAN): BG78CITI92501001013600, BIC: CITIBGSF
Запишете номера на поръчката си в основание за плащането. В случай, че не сте сигурни как да попълните данните при плащането, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17ч.
Плащането с платежна карта не бе успешно. Какво да направя?
Можете да се върнете към плащането си по-късно. След като поръчката Ви е завършена, ние Ви изпращаме имейл, потвърждаващ получаването на Вашата поръчка. Той включва линк, който ще Ви пренасочи обратно към портала за плащане и ще Ви позволи да извършите плащането с карта.
Как да разбера кога точно ще пристигне поръчката ми?
Обичайното време за доставка е до 3 работни дни. Веднага щом предадем пратката Ви на куриер, ще получите имейл с линк за проследяване. Куриерът ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка.
Какво трябва да направя, ако пратката е повредена?
Изпращаме всяка пратка с опция "Преглед", която Ви позволява да прегледате съдържанието на пратката в присъствието на куриера. Винаги оглеждайте внимателно получаваната пратка и ако опаковката показва признаци на механични повреди, не я приемайте. Ако е възможно, отворете повредената пратка пред куриера или в куриерския офис. Ако съдържанието показва признаци на повреда, незабавно докладвайте пратката. Ако приемете повредена пратка и установите повредата по-късно, се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17 ч. Нашите специалисти ще проверят ситуацията и ще Ви дадат възможно най-добрия съвет.
КОДОВЕ ЗА ОТСТЪПКА & ПОДАРЪЧНИ ВАУЧЕРИ
Какво е код за отстъпка и за какво се използва?
Благодарение на кода за отстъпка, който се състои от няколко букви и цифри, можете да спестите при пазаруване в нашия електронен магазин. За да приложите намалението, въведете кода за отстъпка в съответното поле в пазарската количка. Когато използвате кода, цената на стоките в кошницата ще бъде намалена с определен процент отстъпка или фиксирана сума. Кодовете за отстъпка са актуални в рамките на актуалната акция и са с различен период на вилидност и условия за ползване, които са упоменати на сайта ни или в получения имейл с кода. Кодовете за отстъпка могат да бъдат валидни за цялата покупка или само за някои артикули.

В една поръчка може да бъде приложен само един код за отстъпка, освен ако друго не е изрично упоменато в условията на определена акция.
Как мога да получа код за отстъпка?
Публикуваме кодове за отстъпки като част от промоции на нашия уебсайт и социални мрежи, или ги изпращаме на клиентите като част от редовния бюлетин по електронна поща. Ето защо си струва да се абонирате за него. Можете също така да получите код за отстъпка за стоки от нашата оферта като благодарност за Вашата покупка при нас или в нашите партньорски електронни магазини, както и чрез партньорските ни инфлуенсъри в социалните мрежи.

Кодовете за отстъпка имат своите специфики, затова внимателно прочетете условията за прилагането им (вид продукти, минимална стойност на поръчката, само за артикули без намаление и др.)
Какво е подаръчен ваучер и за какво се използва?
Подаръчният ваучер работи като кредит за покупки в нашия електронен магазин. Той може да бъде в печатна или в електронна форма и посочената върху него сума ще бъде приспадната от стойността на Вашата покупка. Подаръчният ваучер включва уникален код, който можете да използвате в кошницата при покупката си. Стойността на ваучера е неделима и затова е необходимо да се приложи цялата сума в една поръчка. На практика това означава, че ако изберете продукти на цена, която е по-ниска от стойността на ваучера, останалите средства ще бъдат изгубени. Това би било жалко, така че винаги е по-добре да изравните или надхвърлите сумата на ваучера. Можете да използвате до 5 подаръчни ваучера в една поръчка.
Мога ли да използвам код за отстъпка за закупуване на подаръчен ваучер?
За съжаление, не е възможно да приложите код за отстъпка при закупуване на подаръчен ваучер.
Къде мога да използвам кода за отстъпка и подаръчния ваучер?
Ще намерите полето за прилагане на код за отстъпка и подаръчен ваучер в стъпка 1 на пазарската кошница под/до прегледа на стоките. Въведете или поставете кода в съответното поле и след това натиснете бутона "Приложете". Можете да използвате само един код за отстъпка при поръчка. Кодовете за отстъпки и ваучерите за подарък са валидни за ограничен период от време и не са активни след определената дата. При връщане или рекламация на стоката, валидността на кода за отстъпка или подаръчен ваучер не се подновява. Подаръчен ваучер можете да използвате само за стоки от магазина ни и той не може да се използва за плащане на доставка.
Мога ли да използвам подаръчен ваучер и код за отстъпка в една поръчка?
Да. Можете да използвате код на подаръчен ваучер и код за отстъпка в една поръчка.
Мога ли да използвам кода за отстъпка или подаръчния ваучер за намалени стоки или нови предложения?
Можете да използвате някои кодове за отстъпки за цялата ни гама. Други, обаче, се отнасят само за избрани видове стоки, не могат да се използват за продукти с отстъпка и продукти с етикет "Premium", или са валидни само при определена минимална сума. Винаги можете да намерите конкретни правила и валидност за даден код в графиката, в която е вграден. Можете да използвате подаръчния ваучер за цялата ни гама без ограничения.
Разбрах, че имам код за отстъпка, след като завърших поръчката. Какво мога да направя?
В този случай се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927. Ако все още не сме опаковали и изпратили Вашата поръчка, нашите оператори ще приложат отстъпката към покупката Ви. Това означава, че колкото по-рано ни съобщите за кода, толкова по-добре. Можете да използвате само един код за отстъпка при поръчка.
Мога ли да ползвам отстъпка с моята ISIC/Младежка карта?
Да. Astratex си партнира с ISIC Bulgaria и EYC Bulgaria. Всеки картопритежател на валидна ISIC/ITIC или Младежка EYC карта може да вземе своя промо код за отстъпка от приложенията MyISIC и MyEYC, който да използва в нашия електронен магазин.
РЕКЛАМАЦИЯ
Колко време е гаранцията за закупените стоки?
Предоставяме 24-месечна гаранция за всички стоки, която започва в деня на получаване на пратката. Като продавач ние носим отговорност за всички дефекти, които стоката има при поемането от купувача или които се появяват по време на гаранционния период. Гаранцията не покрива дефекти, причинени от небрежно или неправилно използване, или механични повреди. Следователно, когато перете и почиствате продуктите, спазвайте символите за пране, посочени от производителя на етикета.
Как да заявя рекламация?
За да заявите рекламация, молим първо да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927. Стандартно трябва да ни изпратите стоките до посочения адрес за връщане. Винаги прилагайте описание на дефекта, попълнен протокол за рекламация и контакт с Вас. Разглеждаме своевременно всяка рекламация и клиентът бива уведомяван за нейното протичане. Разходите за връщане на стоката до нас първоначално се плащат от клиента. При приемане на рекламацията Ви, ние ще Ви възстановим тази сума за връщането след като ни представите товарителницата и касовата бележка към нея. В случай, че искате замяна на дефектния продукт с друга стока, ние ще Ви изпратим новата пратка БЕЗПЛАТНО.
Къде мога да разбера на какъв етап е моята жалба?
Ще разгледаме рекламацията Ви в рамките на 30 дни след получаване на пратката в склада ни и ще Ви информираме по имейл за напредъка й. Ако искате да разберете състоянието на Вашата рекламация или имате съмнения дали пратката Ви е пристигнала при нас, свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927.
Стоките ми са дефектни, но вече са изпрани. Мога ли все пак да подам рекламация?
Да, можете. Оплакванията се отнасят до всички дефекти, които откриете през 24-месечния гаранционен период и не са свързани с неправилна употреба и неправилна поддръжка.
ASTRATEX ТОЧКИ
Какво представляват Astratex точките?
"Astratex точки" е нашата програма за лоялност, която може да се използва само от нашите регистрирани клиенти. Astratex точките Ви позволяват да използвате 8% от стойността на всяка направена поръчка като отстъпка при следваща покупка. Това означава, че ако закупите продукти на стойност 100 лв, ние ще Ви кредитираме с 8 лв. (8 точки), които можете да използвате за отстъпка при една от следващите си поръчки. Тук не е включена сумата от осребрени подаръчни ваучери.
Кога ще ми кредитирате парите (точките) и колко време имам, за да ги използвам?
Ние ще Ви кредитираме пари (точки) след 30 календарни дни от плащането на поръчката. Можете да използвате събраната сума в точки в рамките на 6 месеца от кредитирането й.
Колко точки ще ми дадете?
Ние ще Ви кредитираме със сума в размер на 8% от общата стойност на закупените стоки, които ще запазите. Ако върнете стоки, за които сте използвали точки, използваната сума (използваните точки) няма да Ви бъде кредитирана обратно.
Как мога да осребря точките си?
С парите, които Ви кредитираме под формата на точки, можете да плащате за покупки (или техни части) изключително в нашия електронен магазин. Точките могат да се използват само за плащане на стоки, точките не могат да се използват за плащане на доставка или за закупуване на подаръчен ваучер. Можете да осребрите точки в първата стъпка на пазарската количка. Точките не могат да се обменят за пари в брой.
Как мога да проследя състоянието на точките си?
Можете да следите Вашите точки във Вашия клиентски профил, който можете да видите, след като влезете в нашия уебсайт и се впишете в профила си с имейл и парола. Точките могат да се използват само от регистрирани клиенти. Регистрацията отнема само момент и ще Ви донесе много предимства.
Вече имам поръчката си у дома, но не мога да видя кредитираните точки. Защо?
В нашия електронен магазин имате 30-дневен срок за връщане на стока без посочване на причина. Това означава, че чакаме да разберем дали ще запазите закупените стоки. След изтичането на този период, т.е. приблизително 30 календарни дни след плащането на Вашата поръчка, сумата ще се появи във Вашия клиентски акаунт под формата на точки. Винаги информираме клиентите за това, че сме добавили точки чрез имейл съобщение.
Мога ли да осребря точки за вече завършена поръчка?
За съжаление не е възможно да приложите точките допълнително, в случай, че забравите да използвате точките по време на поръчката.
ЗАМЯНА НА СТОКИ
Възможно ли е да заменя закупените стоки?
Да, разбира се! Ако някой от продуктите не Ви пасва, можете да ни го изпратите за замяна в рамките на 30 дни след получаване на пратката. Можете да заменяте продукти чрез Онлайн замяната ни. Влезте на www.astratex.bg/er, следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане, след това новите продукти, които желаете и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка.

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: ЕТ Багира-Добромир Борисов
Astratex.bg
Адрес: бул.България 44
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.
Какви са предимствата на онлайн зямана на стоки?
Предимствата на онлайн замяната са няколко. На първо място, след попълването й автоматично получавате ваучер за безплатно връщане чрез Спиди (следвайте имейл инструкциите за ползване). Чрез нея можете бързо и лесно да заявите продукта, който не Ви е харесал или паснал, и веднага да резервирате за Вас новоизбраните продукти. Така ще сте сигурни, че те няма да се изчерпат докато пратката Ви пътува към нас. Също така, можете лесно да изберете нов адрес за доставка, както и да попълните данни на банковата си сметка, в случай, че трябва да Ви върнем определена сума. Онлайн замяната спомага за по-качествената комуникация между нас и клиента, което води до по-бърза обработка на заявките за замяна и връщане на стоки.
Какво трябва да направя, за да заменя стоки?
Подробни инструкции ще намерите на страницата ни "Kак да постъпя, ако бельото не ми допадне?"

1. Влезте в Онлайн замяната и изберете поръчката, от която искате да замените стоки.
2. Изберете продуктите за замяна/връщане.
3. Изберете новите продукти, които желаете.
4. Попълнете нужните данни за доставка на новата пратка (банкова сметка в случай на връщане на средства) и приключете онлайн замяната.
5. Прочетете внимателно изпратените Ви инструкции за безплатно връщане на стоки и ни изпратете пратката със стоковата разписка чрез ваучера за безплатно връщане на Спиди. Ако не използвате ваучер за безплатно връщане на Спиди, то можете да ни изпратите стоки за Ваша сметка до: ЕТ Багира-Добромир Борисов; Astratex.bg; бул.България 44; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)
6. Запазете товарителницата, с която сте ни изпратили стоките за връщане.
7. Ние ще Ви изпратим безплатно новата стока.
Какво трябва да направя, ако не мога да попълня онлайн замяната или не получа ваучер за безплатно връщане след попълването й?
Ако изпитвате затруднения с попълването на онлайн замяната ни или не сте получили ваучер за безплатно връщане след попълване на онлайн замяната, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа. Имайте предвид, че след попълване на онлайн замяна имейлът с ваучера за безплатно връщане чрез Спиди, може да не попадне в основната Ви входяща поща, а в папка СПАМ, JUNK, BULK, промоции и пр.
Мога ли да ви изпратя стоки за връщане/замяна чрез "Български пощи"?
Препоръчваме Ви да НЕ използвате "Български пощи" при връщане на пратки до нас, защото това може да доведе до допълнително забавяне във връщането на стоките. Също така, няма да получите безплатно връщане и ще трябва да заплатите доставката до нас.
Колко време ще отнеме замяната на стоки?
Стараем се да обработваме поръчките за връщане/замяна възможно най-бързо. Скоростта на целия процес зависи от времето на доставка на връщаната пратка до нашия събирателен пункт. В рамките на 5 дни от получаването на пратката Ви, ще Ви изпратим новите стоки. В рамките на 14 дни от получаването на пратката Ви, ще Ви възстановим дължимата сума по посочената банкова сметка.
Когато закупих определен продукт, той беше на различна цена от тази в момента. Ще трябва ли да заплатя разликата в случай на замяна?
При замяна на същия продукт с друг размер, се взима цената му в момента на първоначалната покупка, т.е. Вие няма да заплатите разликата, в случай, че в момента продуктът е по-скъп, както и няма да получите възстановяване на средства в случай, че продуктът сега е по-евтин. При използване на "Онлайн замяна" за замяна на същия продукт с друг размер, уверете се, че сте избрали опцията "Замяна с друг размер".
Мога ли да използвам код за отстъпка при замяна на стоки?
За съжаление, това е невъзможно. Ако желаете да използвате код за отстъпка, можете просто да изберете връщане на продуктите и да направите нова поръчка с кода за отстъпка, който имате.
Мога ли да използвам Замяна/Връщане на стоки многократно?
В нашият магазин можете да замените даден продукт за същия продукт, но в друг размер и цвят многократно. Можете да замените даден продукт за друг продукт само веднъж, след което новият продукт можете да замените, но само за същия продукт в друг размер или цвят отново многократно. При повторна замяна, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа, за да изискате нов ваучер за безплатно връщане.
ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ
Възможно ли е да върна закупени стоки?
Да, разбира се! В нашия магазин имате 30 дни, за да върнете стока, без да посочвате причина. Както при замяна на стоки, така и при връщане на стоки препоръчваме да използвате нашата онлайн услуга "Замяня и връщане" на стоки. С нея можете бързо и удобно да отбележите продуктите за връщане, както и данни за връщане на средства. Влезте на www.astratex.bg/er, потърсете конкретна поръчка по имейл или я прегледайте, след като влезете в потребителския си акаунт. Следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка.

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: ЕТ Багира-Добромир Борисов
Astratex.bg
Адрес: бул.България 44
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.
Мога ли да върна стока без да използвам Онлайн замяна/връщане на стоки?
Да. Можете да върнете стока само с хартиената стокова разписка. На гърба й (или на лист хартия) отбележете продуктите за връщане и запишете банковата си сметка и пълно име на титуляра й. Опаковайте добре стоките, които връщате, и ги изпратете заедно със стоковата разписка до посочения адрес на събирателния ни пункт. За да получите ваучер за безплатно връщане на Спиди, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа. Адрес за връщане на стоки:
ЕТ Багира-Добромир Борисов
Astratex.bg
бул.България 44
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.) Ако нямате ваучер за безплатно връщане, връщането е за Ваша сметка. Молим да въвеждате адреса (и получателя) за връщане ТОЧНО както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Как да използвам ваучера за безплатно връщане чрез Спиди?
За да получите ваучер за безплатно връщане чрез Спиди трябва да попълните нашата онлайн замяна на www.astratex.bg/er. След завършването й, ще получите имейл с прикачен ваучер за безплатно връщане на Спиди. За една поръчка, можете да получите САМО един ваучер за безплатно връщане, който може да се използва еднократно. Ваучерът е валиден в рамките на 30 дни от получаването на покупката Ви. Ако изпитвате затруднения с попълването на онлайн замяната ни, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа.

След като получите Вашия ваучер за безплатно връщане, се свържете със Спиди на телефон 1 7001 7001, за да заявите посещение от куриер или посетете най-близкия офис на Спиди. И в двата случая трябва да предоставите Вашия ваучер за безплатно връщане или да продиктувате неговия номер на куриера. Не можете да ни върнете стоки безплатно, ако нямате ваучер за безплатно връщане. Молим да се уверите, че служителят на Спиди е приложил Вашият ваучер за връщане правилно.
Мога ли да върна само част от закупените продукти?
Можете да върнете/замените както всички артикули от поръчката си, така и само част от тях.
Искам да върна стоки, но не мога да намеря стоковата разписка. Какво трябва да направя?
Ако не можете да намерите стоковата разписка, поставете бележка в пратката с ръчно написан номер на поръчка, Вашите имена и тел. номер. Така ние ще можем да идентифицираме поръчката, по която ни връщате стока. Номерът на поръчката е в имейла с потвърждение за направена поръчка, който сте получили непосредствено след самата направа на поръчката. Ако не сте попълнили онлайн замяна/връщане на стоки, молим да добавите на същия лист хартия Вашите имена и номера на банковата си сметка, по която да преведем дължимата сума.
Ако върна стока, кога ще си получа парите обратно?
Стараем се да обработваме връщанията на средства възможно най-бързо. В рамките на 14 дни след получаване на стоката в нашия склад ние ще Ви преведем парите по посочената банкова сметка.


Не намерихте отговора, който търсите?
Свържете се нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон +359 42 952927. Можете също да ни изпратите своите въпроси чрез формата за контакт.

Ще се радваме да Ви помогнем всеки делничен ден от 9:00 до 17:00 часа.