+359 24 930240
МЕНЮ

Най-често задавани въпроси

Дата:17.10.2018

Информация за покупката

Можете ли да пробвате някъде продуктите?

Не, за съжаление към момента в България нямаме магазин, където бихте могли да премерите избраните от Вас продукти. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете до 14 дни да ги върнете или замените. Повече информация ще намерите тук.

Как да разбера кога точно ще пристигне пратката?

Предполаганото време за доставка е 3 – 4 дни.  Куриер от куриерска служба Speedy ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка.
При поръчка до 12:00 изпращаме пратката на същия ден, след 12:00 изпращаме на следващия работен ден.
 
Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment

Поръчах си от вас продукти, но не получих никаква информация дали сте приели поръчката. Как да постъпя?

След приключването на поръчката ще получите имейл, който потвърждава приемането на направената от Вас поръчка. Ако не получите имейл или не сте сигурен/сигурна дали поръчката е направена, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или на имейл info@astratex.bg

В поръчката въведох плащане с банков превод, но не получих данни за плащането Как да постъпя?

Данните за плащане ще намерите в имейла за потвърждаване на поръчката. Данни за извършване на плащането: 
 
Citibank Europe PLC. - Bulgaria Branch
Номер на сметка: BG78CITI92501001013600, BIC: CITIBGSF
 
Като основание за плащането използвайте номера на поръчката. В случай че не сте сигурни как да попълните данните при плащането, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240.
 

В поръчката избрах начин на плащане с платежна карта, но плащането не се осъществи. Как да постъпя?

Трябва да се върнете обратно към плащане. След довършване на поръчката сте получили имейл, потвърждаващ приемането на Вашата поръчка. Той съдържа линк, който отново Ви препраща към платежния портал, и Ви дава възможност да извършите плащането. Ако сте регистриран клиент, можете да извършите плащането, след като влезете в профила си,  от прегледа на Вашите поръчки. 

Изпратих стока за рекламация, но досега нямам никаква информация по случая. Къде мога да получа допълнителна информация?

Рекламацията се извършва в рамките на 30 дни от получаването на върнатата стока, всеки клиент е информиран с имейл за хода на рекламацията. Ако искате да узнаете състоянието на рекламацията или имате съмнения дали Вашата пратка е пристигнала без проблем, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или ни пишете на имейл info@astratex.bg.

Кодове за намаление, подаръчни ваучери

Какво е код за отстъпка?

Кодът за отстъпка се състои от няколко букви и цифри, които Ви предоставят възможност да получите отстъпка при Вашата покупка. Кодовете за отстъпка са актуални в рамките на актуалната акция или се изпращат с имейл. След въвеждането на кода, продуктите в кошницата ще поевтинеят с определена сума или с процент от стойността.

Какво е подаръчен ваучер?

Подаръчният ваучер е купон за намаление, който може да бъде на хартиен носител или в електронен вид. Посочената на него стойност, когато се използва, ще бъде приспадната от стойността на покупката. Върху подаръчния ваучер ще намерите код за отстъпка, който да използвате в кошницата при своята покупка. Подаръчният ваучер е подходящ подарък, благодарение на който притежателят му може да си избере продукти по свой вкус.

Къде мога да използвам кода за намаление и подаръчния ваучер?

В кошницата за пазаруване под списъка с продукти има колонки за въвеждане на код за отстъпка и подаръчен ваучер. В тях въведете кодовете, които са във вид на
букви и цифри и след това натиснете бутона използвай. Размерът на отстъпката ще се покаже под колонките в кошницата. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.

Забравих при поръчката да въведа кода за отстъпка, възможно ли е все още да се въведе?

Моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 930240, или ни пишете на имейл info@astratex.bg. Ако Вашата поръчка все още не е опакована и изпратена, нашата операторка ще въведе отстъпката. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.

Мога ли да ползвам отстъпка с моята ISIC/Младежка карта?

Да. Astratex си партнира с ISIC Bulgaria и EYC Bulgaria. Всеки картопритежател на валидна ISIC/ITIC или Младежка EYC карта може да вземе своя промо код за отстъпка от приложенията MyISIC и MyEYC, който да използва в нашия електронен магазин.

Astratex клуб

Мога ли да загубя натрупаните точки?

Да, срокът за използване на точките е 180 дни. Освен това, ако върнете закупените продукти, точките Ви няма да бъдат възстановени.

Къде мога да видя изгодните за мен превозвачи?

Избраните превозвачи ще бъдат маркирани и ще ги видите в количката след като влезете в профила си.

Какво се случва с точките ми, ако върна стоката?

Ако върнете закупените продукти, точките Ви няма да бъдат възстановени и няма да имате нови натрупани точки за тази поръчка.

Ще ми се начислят ли точки при закупуване на подаръчен ваучер?

За съжаление точки не се кредитират за подаръчки ваучери.

Мога ли да използвам точки при замяна и връщане на стоки, за да платя разликата?

Точките не могат да се използват при такива случаи.
 

Присъединете се към 700 000 наши клиенти и започнете да събирате точки, които да превръщате в облаги. Регистрирайте се днес.

Замяна на стока

ВНИМАНИЕ! Във връзка с антимерките за COVID-19, удължаваме срока за връщане и замяна от 14 на 30 дни!

Възможно ли е да се замени вече закупената стока?

Да, разбира се. Ако продуктите не Ви стоят така, както бихте желали, до 14 дни можете да ги замените за други.
 
Използвайте онлайн замяна тук и ни изпратете стоката с протокола за връщане (не е нужно да го попълвате при онлайн замяна) до долу посочения адрес. Повече информация за онлайн замяна ще намерите тук.
 
Адрес за връщане/замяна на стоки:
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 90793404
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
Русе, 7000, бул. Васил Левски 4


Молим да въвеждате адреса (и получателя с ID номера) за връщане точно както го виждате. 

Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
 
Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили!

Закупих продукта в акция, сега цената му е различна, ще трябва ли да доплатя разликата?

При замяна на продукта със същия, но с друг размер, цената ще остане каквато е била при първоначалната поръчка. При замяна за друг продукт, ще бъде смятана актуалната цена на продукта на нашата уеб страница.

Ще плащам ли доставка при замяна на стока?

Да, при връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.

Връщане на стока

ВНИМАНИЕ! Във връзка с антимерките за COVID-19, удължаваме срока за връщане и замяна от 14 на 30 дни!

Възможно ли е да върнете закупени стоки?

Да, разбира се. В нашия магазин имате законен 30-дневен срок за връщане на продуктите, без да посочвате причина. Попълнете талона за рекламация, който е част талона за доставка и заедно с продукта за връщане го изпратете на адрес: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO); ID 90793404; Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА; Русе, 7000, бул. Васил Левски 4. Ако сте заплатили стоките с платежна карта, парите ще Ви бъдат възстановени по същия начин. В случай, че разплащателният портал откаже изплащането на сума по каквато и да е било причина, продавачът ще поиска от купувача банкова сметка, по която продавачът да възстанови сумата. В останалите случай, молим да посочите номера на банковата сметка и титуляр на сметката за възстановяване на сума. Средствата не могат да бъдат върнати по сметки на разплащателни каси (изплащане на заеми, кредити, спестявания и др.) За възстановяване на средства молим да въведете номера на банковата си сметка.
 
Използвайте онлайн връщане тук и ни изпратете стоката с протокола за връщане (не е нужно да го попълвате) до долу посочения адрес. Повече информация за онлайн връщането ще намерите тук.
 
Ако не можете да се справите с онлайн връщането или просто не искате да го използвате, опаковайте продукта заедно с попълнения формуляр за връщане (който е част талона за доставка) и го изпратете на адреса на събирателния ни пункт. Не забравяйте да напишете номера на банковата си сметка, по която да Ви върнем парите и титуляра й в талона за връщане! Имайте предвид, че при използване само на хартиения формуляр за връщане е възможно да не можем да разчетем ръкописно написаната банкова сметка, което ще доведе до допълнително забавяне на връщането на сумата към Вас.
 
Адрес за връщане/замяна на стоки:

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 90793404
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
Русе, 7000, бул. Васил Левски 4


Молим да въвеждате адреса за връщане (и получателя с ID номера) точно както го виждате.

Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Мога ли да върна само част от закупената стока?

Да, можете. Постъпете по същия начин, както и при предходния въпрос.

Кога ще получа обратно парите си, в случай, че върна стоката?

Парите ще върнем до 14 работни дни от получаването на върнатата стока в нашия склад.



Newsletter

Искате да сте информирани за новите продукти? Абонирайте се за нюзлетъра ни и получете най-добрите оферти.

Редактиране, отписване