+359 24 950559 (8.00 - 17.00) +359 24 950559 (8.00 - 17.00)

+359 24 950559 (8.00 - 17.00) клиентска линия: +359 24 950559 (8.00 - 17.00) (8.00 - 17.00)

Консултация
До безплатна доставка остават 9999 лв.
МЕНЮ

Най-често задавани въпроси

Дата:17.10.2018

Информация за покупката

Можете ли да пробвате някъде продуктите?

Не, за съжаление към момента в България нямаме магазин, където бихте могли да премерите избраните от Вас продукти. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете до 14 дни да ги върнете или замените. Повече информация ще намерите тук.

Как да разбера кога точно ще пристигне пратката?

Предполаганото време за доставка е 3 – 4 дни.  Куриер от куриерска служба Speedy ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка.
При поръчка до 12:00 изпращаме пратката на същия ден, след 12:00 изпращаме на следващия работен ден.
 
Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment

Поръчах си от вас продукти, но не получих никаква информация дали сте приели поръчката. Как да постъпя?

След приключването на поръчката ще получите имейл, който потвърждава приемането на направената от Вас поръчка. Ако не получите имейл или не сте сигурен/сигурна дали поръчката е направена, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 950559, или на имейл info@astratex.bg

В поръчката въведох плащане с банков превод, но не получих данни за плащането Как да постъпя?

Данните за плащане ще намерите в имейла за потвърждаване на поръчката. Данни за извършване на плащането: 
 
CIBANK JSCANK JSC
IBAN: BG75-BUIB-9888-1049-8365-00
 
Като основание за плащането използвайте номера на поръчката. В случай че не сте сигурни как да попълните данните при плащането, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина info@astratex.bg или на телефон +359 24 950559.
 

В поръчката избрах начин на плащане с платежна карта, но плащането не се осъществи. Как да постъпя?

Трябва да се върнете обратно към плащане. След довършване на поръчката сте получили имейл, потвърждаващ приемането на Вашата поръчка. Той съдържа линк, който отново Ви препраща към платежния портал, и Ви дава възможност да извършите плащането. Ако сте регистриран клиент, можете да извършите плащането, след като влезете в профила си,  от прегледа на Вашите поръчки. 

Изпратих стока за рекламация, но досега нямам никаква информация по случая. Къде мога да получа допълнителна информация?

Рекламацията се извършва в рамките на 30 дни от получаването на върнатата стока, всеки клиент е информиран с имейл за хода на рекламацията. Ако искате да узнаете състоянието на рекламацията или имате съмнения дали Вашата пратка е пристигнала без проблем, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 950559, или ни пишете на имейл info@astratex.bg.

Кодове за намаление, подаръчни ваучери

Какво е код за отстъпка?

Кодът за отстъпка се състои от няколко букви и цифри, които Ви предоставят възможност да получите отстъпка при Вашата покупка. Кодовете за отстъпка са актуални в рамките на актуалната акция или се изпращат с имейл. След въвеждането на кода, продуктите в кошницата ще поевтинеят с определена сума или с процент от стойността.

Какво е подаръчен ваучер?

Подаръчният ваучер е купон за намаление, който може да бъде на хартиен носител или в електронен вид. Посочената на него стойност, когато се използва, ще бъде приспадната от стойността на покупката. Върху подаръчния ваучер ще намерите код за отстъпка, който да използвате в кошницата при своята покупка. Подаръчният ваучер е подходящ подарък, благодарение на който притежателят му може да си избере продукти по свой вкус.

Къде мога да използвам кода за намаление и подаръчния ваучер?

В кошницата за пазаруване под списъка с продукти има колонки за въвеждане на код за отстъпка и подаръчен ваучер. В тях въведете кодовете, които са във вид на
букви и цифри и след това натиснете бутона използвай. Размерът на отстъпката ще се покаже под колонките в кошницата. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.

Забравих при поръчката да въведа кода за отстъпка, възможно ли е все още да се въведе?

Моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 950559, или ни пишете на имейл info@astratex.bg. Ако Вашата поръчка все още не е опакована и изпратена, нашата операторка ще въведе отстъпката. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.

Касичка

Какво е касичката?

Касичката е система за лоялни клиенти, благодарение на която можете да получите намаление 8% за следваща покупка. Касичката могат да използват само регистрирани клиенти.

Кога ми се връщат пари в Касичката и докога мога да ги използвам?

Парите ще Ви бъдат начислени в касичката след 15 работни дни от заплащането на поръчката. Валидността на сумата в Касичката е 6 месеца.

В какъв размер са парите, които ми се начисляват в Касичката?

В Касичката Ви връщаме сума на с размер 8 % от закупената невърната стока, тоест от стоката, която действително ще закупите ш задържите. При връщане на стока не се възстановява обратно използваната от касичката сума.

Как мога да използвам сумата от Касичката?

С парите, които ще Ви върнем в Касичката, можете да платите покупките (или някаква част от тях) на www.astratex.bg. Сумата от Касичката можете да използвате за заплащане на стока, но не и за покриване на разходите за доставка. Сумата от касичката не може да бъде осребрена.

Как мога да следя състоянието на Касичката?

Сумата в касичката можете да следите в своя клиентски профил, след като влезете в профила си. Касичката могат да използван само регистрирани клиенти.

Платих и взех поръчката, но нямам пари в Касичката. Защо?

В нашия магазин имате законен 14-дневен срок за връщане на стоката, без да посочвате причина. Съответно чакаме да разберем коя част от стоката ще
задържите действително. След този срок, тоест грубо след 15 работни дни от получаването на стоката ще Ви бъдат начислени парите в Касичката.

Не успях да използвам парите от Касичката.Може ли да се използват допълнително?

Ако Вашата поръчка все още не е опакована и изпратена, нашите операторки ще приспаднат парите от Касичката. Моля, свържете се възможно най-бързо с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 24 950559, или ни пишете на имейл info@astratex.bg.

Замяна на стока

Възможно ли е да се замени вече закупената стока?

Да, разбира се. Ако продуктите не Ви стоят така, както бихте желали,  до 14 дни можете да ги замените за други. Опаковайте продукта и заедно с попълнения талон за рекламация (който е част талона за доставка) го изпратете на адреса на сборния пункт:
 
Frogman / Astratex ID 118
Speedy JSC
Sofia City Logistcs Park
22 Abagar str.
1138 Sofia

Закупих продукта в акция, сега цената му е различна, ще трябва ли да доплатя разликата?

При замяна на продукта със същия, но с друг размер, цената ще остане каквато е била при първоначалната поръчка. При замяна за друг продукт, ще бъде смятана актуалната цена на продукта на нашата уеб страница.

Ще плащам ли доставка при замяна на стока?

Да, при връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.

Връщане на стока

Може ли закупената стока да бъде върната?

Да, разбира се. В нашия магазин имате законен 14-дневен срок за връщане на продуктите, без да посочвате причина. Попълнете талона за рекламация, който е част талона за доставка и заедно с продукта за връщанего изпратете на адрес:
 
Frogman / Astratex ID 118
Speedy JSC
Sofia City Logistcs Park
22 Abagar str.
1138 Sofia
 
На талона за рекламация попълнете номера на банковата сметка,на която да Ви изплатим парите за върнатата стока. В случай че не посочите номер на банкова сметка, ще се свържем с Вас по имейла с молба да го изпратите.

Мога ли да върна само част от закупената стока?

Да, можете. Постъпете по същия начин, както и при предходния въпрос.

Кога ще получа обратно парите си, в случай че върна стоката?

Парите ще върнем до 14 работни дни от получаването на върнатата стока на нашия адрес.