Списание Замяна и връщане

Кошницата Ви е празна

И това е много жалко. Добавете някой от любимите си продукти или разгледайте нашите нови предложения.

Доставка и заплащане


Дата:21.11.2017

Безплатна доставка

Получавате безплатна доставка при направата на поръчка над 99 лв.

Имаме всички стоки, които предлагаме в нашия електронен магазин, на склад. Благодарение на това, можем да Ви ги изпратим незабавно. Поръчки направени до 13:00 часа се изпращат на същия работен ден. Поръчки, направени след 13:00 часа се изпращат на следващия работен ден.

Изберете най-добрата комбинация между доставка и заплащане. Какви са Вашите варианти?

Начини на доставка

Доставка до адрес
Авансово плащане
С наложен платеж
Куриерска служба Speedy
6,99 лв.
6,99 лв.
Авансово плащане: 6,99 лв.
С наложен платеж: 6,99 лв.
  • Доставка до адрес на клиента.
  • Доставката се извършва до 3 работни дни след получаване на имейл потвърждение на поръчката.
  • Независимо от начина на плащане, доставката включва опция „Преглед“.
Доставка до офис на куриер
Speedy Доставка до офис
5,99 лв.
5,99 лв.
Авансово плащане: 5,99 лв.
С наложен платеж: 5,99 лв.
  • Доставка до офис е удобен вариант за клиенти, които не искат да се ангажират с определен час на доставка и предпочитат сами да си вземат пратката от офиса на куриера.
  • Стоката ще бъде доставена до офис в рамките на 3 работни дни след получаване на имейл потвърждение на поръчката.
  • Независимо от начина на плащане, доставката включва опция „Преглед“.
  • Услугите на офиса могат да бъдат използвани в рамките на работното време на избрания офис.
  • Периодът за съхранение на поръчаната стока е 7 календарни дни. Получателят получава информационен SMS и имейл за доставката на стоката.
  • Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment.
  • Ще откриете всички офиси на куриера Speedy тук: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices.

Начини на плащане

Банков превод
  • Веднага след създаване на поръчката ще получите потвърждение по имейл.
  • В имейл потвърждението ще откриете сумата за плащане, номера на банковата сметка, по която да преведете дължимата сума, както и основанието за плащане.
  • Плащането се осъществява в рамките на 3 дни. Веднага след отчитане на плащането Ви, ще Ви изпратим поръчката.
С наложен платеж
  • Заплащате сумата при взимането на пратката от куриера или от офиса на Спиди в брой.
  • Можете да заплатите дължимата сума по наложения платеж с разплащателна карта в офисите на Спиди, които имат ПОС терминал.
С платежна карта
  • Удобен и сигурен начин за плащане.
  • Преди да завършите поръчката си, попълнете данните на Вашата карта директно в кошницата.
  • Ако транзакцията е оторизирана, плащането се осъществява моментално и стоката ще Ви бъде изпратена най-късно на следващия работен ден.
  • Поддържаме защитен протокол 3D Secure, нашите служители нямат достъп до данните за Вашата карта, нито тези данни биват споделяни някъде.
Google Pay
  • С Google Pay можете да плащате онлайн, без да въвеждате данните си за плащане.
  • Google Pay изпраща на търговеца виртуален номер на сметката вместо действителния номер на картата, така че данните Ви за плащане остават сигурни и защитени.
  • За да извършвате онлайн плащания, е необходимо Вашата банкова карта да бъде съхранена в профила Ви в Google или в Google Chrome.
  • Прочетете повече за Google Pay.
Apple Pay
  • Най-голямото предимство Apple Pay е биометричното удостоверяване на всяко плащане с iPhone с помощта на Touch ID, Face ID или Apple Watch.
  • При онлайн покупки няма нужда да предоставяте никакви оторизиращи кодове, които могат да забавят плащането. Това е така, защото всяка транзакция с Apple Pay е свързана с уникален код, който се генерира чрез биометрично удостоверяване на Вашия iPhone или Apple Watch.
  • Тази сигурност е не само удобна за потребителя, но и отговаря на законовите изисквания за сигурност на плащанията и на правилата на картовите асоциации Visa и MasterCard.
  • Научете повече за Apple Pay на страницата на Apple.

В случай на повредена стока?

Независимо от начина на доставка, който изберете, пратката може да не пристигне при Вас в 100% добро състояние. Как да постъпите в такъв случай?


  • Винаги оглеждайте внимателно всяка пратка и ако опаковката показва признаци на механични повреди, не я приемайте.
  • Ако е възможно, отворете повредената пратка пред куриера или в куриерския офис.
  • Ако съдържанието показва признаци на повреда, незабавно докладвайте пратката.
  • Ако приемете повредена пратка и установите повредата по-късно, продавачът не се задължава да приеме иска Ви за рекламация.