Дата:21.11.2017
Всичко за пазаруването
Безплатна доставка
Имаме всички стоки, които предлагаме в нашия електронен магазин, на склад. Благодарение на това, можем да Ви ги изпратим незабавно. Поръчки направени до 13:00 часа се изпращат на същия работен ден. Поръчки, направени след 13:00 часа се изпращат на следващия работен ден.
Изберете най-добрата комбинация между доставка и заплащане. Какви са Вашите варианти?
Начини на доставка
С наложен платеж: 6,99 лв.
- Доставка до адрес на клиента.
- Доставката се извършва до 3 работни дни след получаване на имейл потвърждение на поръчката.
- Независимо от начина на плащане, доставката включва опция „Преглед“.
С наложен платеж: 5,99 лв.
- Доставка до офис е удобен вариант за клиенти, които не искат да се ангажират с определен час на доставка и предпочитат сами да си вземат пратката от офиса на куриера.
- Стоката ще бъде доставена до офис в рамките на 3 работни дни след получаване на имейл потвърждение на поръчката.
- Независимо от начина на плащане, доставката включва опция „Преглед“.
- Услугите на офиса могат да бъдат използвани в рамките на работното време на избрания офис.
- Периодът за съхранение на поръчаната стока е 7 календарни дни. Получателят получава информационен SMS и имейл за доставката на стоката.
- Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment.
- Ще откриете всички офиси на куриера Speedy тук: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices.
Начини на плащане
- Веднага след създаване на поръчката ще получите потвърждение по имейл.
- В имейл потвърждението ще откриете сумата за плащане, номера на банковата сметка, по която да преведете дължимата сума, както и основанието за плащане.
- Плащането се осъществява в рамките на 3 дни. Веднага след отчитане на плащането Ви, ще Ви изпратим поръчката.
- Заплащате сумата при взимането на пратката от куриера или от офиса на Спиди в брой.
- Можете да заплатите дължимата сума по наложения платеж с разплащателна карта в офисите на Спиди, които имат ПОС терминал.
- Удобен и сигурен начин за плащане.
- Преди да завършите поръчката си, попълнете данните на Вашата карта директно в кошницата.
- Ако транзакцията е оторизирана, плащането се осъществява моментално и стоката ще Ви бъде изпратена най-късно на следващия работен ден.
- Поддържаме защитен протокол 3D Secure, нашите служители нямат достъп до данните за Вашата карта, нито тези данни биват споделяни някъде.
- С Google Pay можете да плащате онлайн, без да въвеждате данните си за плащане.
- Google Pay изпраща на търговеца виртуален номер на сметката вместо действителния номер на картата, така че данните Ви за плащане остават сигурни и защитени.
- За да извършвате онлайн плащания, е необходимо Вашата банкова карта да бъде съхранена в профила Ви в Google или в Google Chrome.
- Прочетете повече за Google Pay.
- Най-голямото предимство Apple Pay е биометричното удостоверяване на всяко плащане с iPhone с помощта на Touch ID, Face ID или Apple Watch.
- При онлайн покупки няма нужда да предоставяте никакви оторизиращи кодове, които могат да забавят плащането. Това е така, защото всяка транзакция с Apple Pay е свързана с уникален код, който се генерира чрез биометрично удостоверяване на Вашия iPhone или Apple Watch.
- Тази сигурност е не само удобна за потребителя, но и отговаря на законовите изисквания за сигурност на плащанията и на правилата на картовите асоциации Visa и MasterCard.
- Научете повече за Apple Pay на страницата на Apple.
В случай на повредена стока?
Независимо от начина на доставка, който изберете, пратката може да не пристигне при Вас в 100% добро състояние. Как да постъпите в такъв случай?
- Винаги оглеждайте внимателно всяка пратка и ако опаковката показва признаци на механични повреди, не я приемайте.
- Ако е възможно, отворете повредената пратка пред куриера или в куриерския офис.
- Ако съдържанието показва признаци на повреда, незабавно докладвайте пратката.
- Ако приемете повредена пратка и установите повредата по-късно, продавачът не се задължава да приеме иска Ви за рекламация.