+359 24 930240
МЕНЮ

Kак да постъпя, ако бельото не ми допадне?

Дата:20.11.2017


Въпреки старателното измерване и избор на бельо, понякога може да се случи така, че поръчаното от Вас бельо не Ви стои добре или не Ви устройва по някаква друга причина. Тук ще намерите информация как да постъпите в такъв случай.

Какви са съществуващите възможности?

Ще заменим бельото за друг размер или за друга стока.

Връщате ни стоката и получавате парите си обратно

Как да направя това?

Използвайте Онлайн замяна/връщане на стоки

Предимствата на използването на онлайн замяна/връщане на стоки са:

1.    Незабавно запазване на новата стока – в случай, че желаете замяна, можете веднага да запазите новия продукт или размер, който желаете. Така, няма нужда да се притеснявате, че той ще бъде изчерпан докато пратката Ви пътува към нас.

2.    Правилно въвеждане на банковата Ви сметка и нейния титуляр – когато връщате и заменяте стока е нужно да ни предоставите банкова сметка, по която да Ви преведем сумата за върнатите артикули или разликата в цената на стария и новия артикул, ако има такава. Използвайки онлайн замяна/връщане на стоки, Вие ще си подсигурите правилното въвеждане на банковата Ви сметка, вместо ръкописното й изписване в хартиения формуляр за връщане. Така ние ще можем да Ви преведем сумата за връщане възможно най-скоро след получаване на връщаната пратка.

След успешно попълване на онлайн замяната трябва да ни изпратите пратката до посочения адрес заедно с формуляра за връщане. Няма нужда да го попълвате, но е нужно той да бъде в пратката, за да можем ние да знаем по коя поръчка получаваме стоки и да избегнем усложнения, които биха забавили обработката на замяната/връщането Ви. 

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили!


Адрес за връщане на стоката:
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 90793404
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
Русе, 7000, бул. Васил Левски 4

Молим да въвеждате адреса за връщане (и получателя с ID номера) точно както го виждате.

Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Този адрес служи само за изпращане на стока и на него няма да намерите никого от нашата компания. В случай на каквито и да е въпроси и проблеми, молим да се свържете с центъра ни за клиенти на тел. +359 24 930240 или на e-mail info@astratex.bg.

При връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.

Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани обратно на клиента. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, засега не използвайте Български пощи.

Посетете онлайн замяна/връщане тук.

Не можете да се справите с онлайн замяна/връщане на стоки?

Ако изпитвате затруднения с използването на онлайн замяна/връщане на стоки, можете ЕДИНСТВЕНО да върнете стока само с хартиения формуляр за връщане на стоки, който ще намерите в пратката.

Достатъчно е да попълните „протокола за връщане“, който е част от протокола за получаване на стоката. Тук попълнете коя стока връщате.

Добавете на протокола за връщане на стока номера на банковата сметка, на която желаете да Ви преведем върнатите пари и титуляра й, в случай, че не е Ваша лична сметка.

Пратката, с така попълнен протокол за получаване и връщане на стока, изпратете препоръчано на адреса, който е посочен на протокола за получаване на стока:


Адрес за връщане на стоката:
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 90793404
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
Русе, 7000, бул. Васил Левски 4

Молим да въвеждате адреса (и получателя с ID номера) за връщане точно както го виждате.

Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Този адрес служи само за изпращане на стока и на него няма да намерите никого от нашата компания. В случай на каквито и да е въпроси и проблеми, молим да се свържете с центъра ни за клиенти на тел. +359 24 930240 или на e-mail info@astratex.bg.

При връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.

Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани обратно на клиента. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, засега не използвайте Български пощи.

Парите ще Ви върнем до 14 работни дни от получаването на върнатата стока в нашия склад в Чехия.

Какво да очаквам по-нататък?

Доставката на Вашата пратка към нас може да трае няколко дни. Веднага щом пристигне обаче, ние ще изпълним Вашите изисквания.

Ако имаме на склад стоката, за която искате да замените бельото, ще Ви изпратим новата пратка до 5 работни дни.

За съжаление обаче може да се случи така, че да нямаме на склад бельото, което искате за замяна. В такъв случай ще изчакаме за неговото получаване в склада (в случай, че продуктът е от постоянните предложения) – стоката пристига в склада до 3 седмици. Ако пратката със замененото бельо не пристигне при Вас до 10 работни дни и не искате да чакате за получаването на стоката, обадете се, моля, на нашия номер за връзка с клиента +359 24 930240 или се свържете с нас на имейл info@astratex.bg.

Как стои въпросът със заплащането при смяна или връщане на стока?

Ако искате да върнете стока, която не Ви допада: до 14 дни от получаването на върнатата стока в склада ни в Чехия, ще Ви преведем обратно парите по Вашата сметка. Точката ни за доставка в Русе е само събирателен пункт (след това пратките пътуват до нашия склад).

Ако имате някави други въпроси относно пазаруването на Astratex.bg, вижте FAQ или се свържете с нашия център за работа с клиенти на имейл info@astratex.bg или на телефон +359 24 930240.


Newsletter

Искате да сте информирани за новите продукти? Абонирайте се за нюзлетъра ни и получете най-добрите оферти.

Редактиране, отписване