+359 24 950559 (8.00 - 17.00) +359 24 950559 (8.00 - 17.00)

+359 24 950559 (8.00 - 17.00) клиентска линия: +359 24 950559 (8.00 - 17.00) (8.00 - 17.00)

Консултация
До безплатна доставка остават 9999 лв.
МЕНЮ

Kак да постъпя, ако бельото не ми допадне?

Дата:20.11.2017

Въпреки старателното измерване и избор на бельо, понякога може да се случи така, че поръчаното от Вас бельо не Ви стои добре или не Ви устройва по някаква друга причина. Тук ще намерите информация как да постъпите в такъв случай.

Какви са съществуващите възможности?

  1. Ще заменим бельото за друг размер или за друга стока.

  2. Връщате ни стоката и получавате парите си обратно

Как да направя това?

Достатъчно е да попълните „протокола за връщане“, който е част от протокола за получаване на стоката. Тук попълнете коя стока връщате, дали искате връщане на парите или смяна на стоката.

В случай на замяна, допишете и желания размер, евентуално и цвета, в случай че искате да замените бельото за друга стока.

Ако искате само да върнете бельото (без замяна), допишете на пртокола за получаване на стоката номера на своята банковата сметка, на която желаете да Ви преведем върнатите пари.

Пратката с така попълнен протокол за получаване на стока изпратете препоръчано на адреса, който е посочен на задната страна на протокола за получаване на стока:

Адрес за връщане на стоката

Frogman / Astratex ID 118
Speedy JSC
Sofia City Logistcs Park
22 Abagar str.
1138 Sofia

Този адрес служи само за изпращане на стока и на него няма да намерите никого от нашата компания. В случай на каквито и да е въпроси и проблеми, молим да се свържете с центъра ни за клиенти на тел. +359 24 950559 или на e-mail info@astratex.bg.

Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани обратно на клиента. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, засега не използвайте Български пощи.

Какво да очаквам по-нататък?

Доставката на Вашата пратка към нас може да трае няколко дни. Веднага щом пристигне обаче, ние ще изпълним Вашите изисквания.

Ако имаме на склад стоката, за която искате да замените бельото, ще Ви изпратим новата пратка до 5 работни дни.

За съжаление обаче може да се случи така, че да нямаме на склад бельото, което искате за замяна. В такъв случай ще изчакаме за неговото получаване в склада (в случай, че продуктът е от постоянните предложения) – стоката пристига в склада до 3 седмици. Ако пратката със замененото бельо не пристигне при Вас до 10 работни дни и не искате да чакате за получаването на стоката, обадете се, моля, на нашия номер за връзка с клиента +359 24 950 559 или се свържете с нас на имейл info@astratex.bg.

Как стои въпросът със заплащането при смяна или връщане на стока?

Ако искате да върнете стока, която не Ви допада: до 14 дни от получаването на върнатата стока, ще Ви преведем обратно парите по Вашата сметка.

Ако имате някави други въпроси относно пазаруването на Astratex.bg, вижте FAQ или се свържете с нашия център за работа с клиенти на имейл info@astratex.bg или на телефон +359 24 950559.

 


podarci