Списание Замяна и връщане

Замяна и връщане на стоки


Дата:13.6.2024

Замяна и връщане на стоки

Онлайн замяна и връщане

Някой от продуктите не Ви е паснал? Няма проблем. Просто го заменете или върнете. Онлайн, удобно и само за миг.
Замяна и връщане на стоки
Достатъчно време за да пробвате
Можете да замените или върнете стоките в рамките на 30 дни от получаването им.
Безплатни замяна и връщане чрез Спиди
Можете да ни върнете продукти чрез ваучер за безплатно връщане на куриера Спиди.
Пари веднага за следващата ви покупка
Стойността на новоизбрания продукт автоматично се приспада от стойността на връщания продукт.
Незабавна резервация
Веднага резервираме новоизбраните продукти за Вас. Така те няма да се продадат.

Какво ни питате често?

Възможно ли е да заменя закупените стоки?
Да, разбира се! Ако някой от продуктите не Ви пасва, можете да ни го изпратите за замяна в рамките на 30 дни след получаване на пратката. Можете да заменяте продукти чрез Онлайн замяната ни. Влезте на www.astratex.bg/er, следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане, след това новите продукти, които желаете и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка или хартиената карта "Замяна и връщане на стоки".

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: Багира 777 ЕООД - Добромир Колев
Astratex.bg
Адрес: Александър Стамболийски 52
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.
Какви са предимствата на онлайн зямана на стоки?
Предимствата на онлайн замяната са няколко. На първо място, след попълването й автоматично получавате ваучер за безплатно връщане чрез Спиди (следвайте имейл инструкциите за ползване). Чрез нея можете бързо и лесно да заявите продукта, който не Ви е харесал или паснал, и веднага да резервирате за Вас новоизбраните продукти. Така ще сте сигурни, че те няма да се изчерпат докато пратката Ви пътува към нас. Също така, можете лесно да изберете нов адрес за доставка, както и да попълните данни на банковата си сметка, в случай, че трябва да Ви върнем определена сума. Онлайн замяната спомага за по-качествената комуникация между нас и клиента, което води до по-бърза обработка на заявките за замяна и връщане на стоки.
Какво трябва да направя, за да заменя стоки?
Подробни инструкции ще намерите на страницата ни "Kак да постъпя, ако бельото не ми допадне?"
  • Влезте в Онлайн замяната и изберете поръчката, от която искате да замените стоки.
  • Изберете продуктите за замяна/връщане.
  • Изберете новите продукти, които желаете.
  • Попълнете нужните данни за доставка на новата пратка (банкова сметка в случай на връщане на средства) и приключете онлайн замяната.
  • Прочетете внимателно изпратените Ви инструкции за безплатно връщане на стоки и ни изпратете пратката със стоковата разписка или с хартиената карта "Замяна и връщане на стоки" чрез ваучера за безплатно връщане на Спиди. Ако не използвате ваучер за безплатно връщане на Спиди, то можете да ни изпратите стоки за Ваша сметка до: Багира 777 ЕООД - Добромир Колев; Astratex.bg; Александър Стамболийски 52; гр.Разград; 7200; Тел. номер: +359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)
  • Запазете товарителницата, с която сте ни изпратили стоките за връщане.
  • Ние ще Ви изпратим безплатно новата стока.
Какво трябва да направя, ако не мога да попълня онлайн замяната или не получа ваучер за безплатно връщане след попълването й?
Ако изпитвате затруднения с попълването на онлайн замяната ни или не сте получили ваучер за безплатно връщане след попълване на онлайн замяната, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа. Имайте предвид, че след попълване на онлайн замяна имейлът с ваучера за безплатно връщане чрез Спиди, може да не попадне в основната Ви входяща поща, а в папка СПАМ, JUNK, BULK, промоции и пр.
Мога ли да ви изпратя стоки за връщане/замяна чрез "Български пощи"?
Препоръчваме Ви да НЕ използвате "Български пощи" при връщане на пратки до нас, защото това може да доведе до допълнително забавяне във връщането на стоките. Също така, няма да получите безплатно връщане и ще трябва да заплатите доставката до нас.
Колко време ще отнеме замяната на стоки?
Стараем се да обработваме поръчките за връщане/замяна възможно най-бързо. Скоростта на целия процес зависи от времето на доставка на връщаната пратка до нашия събирателен пункт. В рамките на 5 дни от получаването на пратката Ви, ще Ви изпратим новите стоки. В рамките на 14 дни от получаването на пратката Ви, ще Ви възстановим дължимата сума по посочената банкова сметка.
Когато закупих определен продукт, той беше на различна цена от тази в момента. Ще трябва ли да заплатя разликата в случай на замяна?
При замяна на същия продукт с друг размер, се взима цената му в момента на първоначалната покупка, т.е. Вие няма да заплатите разликата, в случай, че в момента продуктът е по-скъп, както и няма да получите възстановяване на средства в случай, че продуктът сега е по-евтин. При използване на "Онлайн замяна" за замяна на същия продукт с друг размер, уверете се, че сте избрали опцията "Замяна с друг размер".
Мога ли да използвам код за отстъпка при замяна на стоки?
За съжаление, това е невъзможно. Ако желаете да използвате код за отстъпка, можете просто да изберете връщане на продуктите и да направите нова поръчка с кода за отстъпка, който имате.
Мога ли да използвам Замяна/Връщане на стоки многократно?
В нашият магазин можете да замените даден продукт за същия продукт, но в друг размер и цвят многократно. Можете да замените даден продукт за друг продукт само веднъж, след което новият продукт можете да замените, но само за същия продукт в друг размер или цвят отново многократно. При повторна замяна, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа, за да изискате нов ваучер за безплатно връщане.
Възможно ли е да върна закупени стоки?
Да, разбира се! В нашия магазин имате 30 дни, за да върнете стока, без да посочвате причина. Както при замяна на стоки, така и при връщане на стоки препоръчваме да използвате нашата онлайн услуга "Замяня и връщане" на стоки. С нея можете бързо и удобно да отбележите продуктите за връщане, както и данни за връщане на средства. Влезте на www.astratex.bg/er, потърсете конкретна поръчка по имейл или я прегледайте, след като влезете в потребителския си акаунт. Следвайте стъпките и изберете продуктите за връщане и попълнете данните си. Накрая опаковайте добре стоките, които връщате, и ни ги изпратете заедно със стоковата разписка или хартиената карта "Замяна и връщане на стоки".

За БЕЗПЛАТНО връщане на стоки, използвайте ваучера за безплатно връщане на Спиди, който ще получите по имейл, след попълване на онлайн замяна. Не можете да се възползвате от безплатно връщане без ваучер за безплатно връщане на Спиди.

В случай, че не желаете да се възползвате от безплатно връщане чрез ваучер за безплатно връщане на Спиди, можете да ни изпратите стоките за връщане с предпочитан от Вас куриер за Ваша сметка до:

Получател: Багира 777 ЕООД - Добромир Колев
Astratex.bg
Адрес: Александър Стамболийски 52
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.)

Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!

Онлайн замяната НЕ може да бъде използвана за модификация на поръчки, които все още не сте получили.
Мога ли да върна стока без да използвам Онлайн замяна/връщане на стоки?
Да. Можете да върнете стока само с хартиената стокова разписка или хартиената карта "Замяна и връщане на стоки". На гърба й (или на лист хартия) отбележете продуктите за връщане и запишете банковата си сметка и пълно име на титуляра й. Опаковайте добре стоките, които връщате, и ги изпратете заедно със стоковата разписка до посочения адрес на събирателния ни пункт. За да получите ваучер за безплатно връщане на Спиди, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа. Адрес за връщане на стоки:
Багира 777 ЕООД - Добромир Колев
Astratex.bg
Александър Стамболийски 52
гр.Разград
7200
Тел. номер:+359 892026783 (Не е телефон за обслужване на клиенти. Използвайте само при изпращане на стоки към нас.) Ако нямате ваучер за безплатно връщане, връщането е за Ваша сметка. Молим да въвеждате адреса (и получателя) за връщане ТОЧНО както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Как да използвам ваучера за безплатно връщане чрез Спиди?
За да получите ваучер за безплатно връщане чрез Спиди трябва да попълните нашата онлайн замяна на www.astratex.bg/er. След завършването й, ще получите имейл с прикачен ваучер за безплатно връщане на Спиди. За една поръчка, можете да получите САМО един ваучер за безплатно връщане, който може да се използва еднократно. Ваучерът е валиден в рамките на 30 дни от получаването на покупката Ви. Ако изпитвате затруднения с попълването на онлайн замяната ни, молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927 в делнични дни от 9 до 17 часа.

След като получите Вашия ваучер за безплатно връщане, се свържете със Спиди на телефон 1 7001 7001, за да заявите посещение от куриер или посетете най-близкия офис на Спиди. И в двата случая трябва да предоставите Вашия ваучер за безплатно връщане или да продиктувате неговия номер на куриера. Не можете да ни върнете стоки безплатно, ако нямате ваучер за безплатно връщане. Молим да се уверите, че служителят на Спиди е приложил Вашият ваучер за връщане правилно.
Мога ли да върна само част от закупените продукти?
Можете да върнете/замените както всички артикули от поръчката си, така и само част от тях.
Искам да върна стоки, но не мога да намеря стоковата разписка или хартиената карта "Замяна и връщане на стоки". Какво трябва да направя?
Ако не можете да намерите стоковата разписка или хартиената карта с надпис "Замяна и връщане на стоки", поставете бележка в пратката с ръчно написан номер на поръчка, Вашите имена и тел. номер. Така ние ще можем да идентифицираме поръчката, по която ни връщате стока. Номерът на поръчката е в имейла с потвърждение за направена поръчка, който сте получили непосредствено след самата направа на поръчката. Ако не сте попълнили онлайн замяна/връщане на стоки, молим да добавите на същия лист хартия Вашите имена и номера на банковата си сметка, по която да преведем дължимата сума.
Ако върна стока, кога ще си получа парите обратно?
Стараем се да обработваме връщанията на средства възможно най-бързо. В рамките на 14 дни след получаване на стоката в нашия склад ние ще Ви преведем парите по посочената банкова сметка.