Списание Замяна и връщане

Pекламация и връщане


Дата:20.11.2017

Pекламация

Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка). Прикачете хартиената карта с име "Замяна и връщане на стоки", която сте получили с доставката на стоките или номера на поръчката към листа с описанието на дефекта. Съветваме ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел. 042 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока. Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и хартиената карта с име "Замяна и връщане на стоки".


Изпратете ни пратката за Ваша сметка до получател Багира 777 ЕООД - Добромир Колев; Astratex.bg; ул. Александър Стамболийски 52; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783. Запазете товарителницата, с която ни изпращате дефектната стока, защото в случай, че рекламацията Ви е одобрена, чрез нея ще можем да Ви възстановим сумата за доставката до нас. Молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел. 042 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да ни уведомите за транспортните разходи по рекламацията.

Често задавани въпроси

Колко време е гаранцията на закупените стоки?
Предоставяме 24-месечна гаранция за всички стоки, която започва в деня на получаване на пратката. Като продавач ние носим отговорност за всички дефекти, които стоката има при поемането от купувача или които се появяват по време на гаранционния период. Гаранцията не покрива дефекти, причинени от небрежно или неправилно използване, или механични повреди. Следователно, когато перете и почиствате продуктите, спазвайте символите за пране, посочени от производителя на етикета.
Как да заявя рекламация?
За да заявите рекламация, молим първо да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927. Стандартно трябва да ни изпратите стоките до посочения адрес за връщане за Ваша сметка. Винаги прилагайте описание на дефекта, данни за връзка с Вас и хартиената карта с име "Замяна и връщане на стоки" (ако я пазите). Разглеждаме своевременно всяка рекламация и клиентът бива уведомяван за нейното протичане. Разходите за връщане на стоката до нас първоначално се плащат от клиента. При приемане на рекламацията Ви, ние ще Ви възстановим сумата за връщането след като ни представите товарителницата и касовата бележка към нея. В случай, че искате замяна на дефектния продукт с друга стока, ние ще Ви изпратим новата пратка БЕЗПЛАТНО.
Къде мога да разбера на какъв етап е моята жалба?
Ще разгледаме рекламацията Ви в рамките на 30 дни след получаване на пратката в склада ни и ще Ви информираме по имейл за напредъка й. Ако искате да разберете състоянието на Вашата рекламация или имате съмнения дали пратката Ви е пристигнала при нас, се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на info@astratex.bg или на телефон 042 952927.
Стоките ми са дефектни, но вече са изпрани. Мога ли все пак да подам рекламация?
Да, можете. Оплакванията се отнасят до всички дефекти, които откриете през 24-месечния гаранционен период и не са свързани с неправилна употреба и неправилна поддръжка.