Дата:20.11.2017
Всичко за пазаруването
Pекламация
Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка). Прикачете хартиената карта с име "Замяна и връщане на стоки", която сте получили с доставката на стоките или номера на поръчката към листа с описанието на дефекта. Съветваме ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел. 042 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока. Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и хартиената карта с име "Замяна и връщане на стоки".
Изпратете ни пратката за Ваша сметка до получател Багира 777 ЕООД - Добромир Колев; Astratex.bg; ул. Александър Стамболийски 52; гр.Разград; 7200; Тел. номер:+359 892026783. Запазете товарителницата, с която ни изпращате дефектната стока, защото в случай, че рекламацията Ви е одобрена, чрез нея ще можем да Ви възстановим сумата за доставката до нас. Молим да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел. 042 952927 или имейл адрес info@astratex.bg, за да ни уведомите за транспортните разходи по рекламацията.