0
До безплатна доставка остават 9999 лв.
МЕНЮ


Дата:26.3.2020

НАШИЯТ ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН РАБОТИ БЕЗ СЕРИОЗНИ ПРОМЕНИ

  • удължен срок за
    връщане и замяна - 45 дни

  • безопасно
    пазаруване от дома

  • доставка до
    вратата

  • проба на продукта в пълната
    сигурност на дома

ЗАЩИТЕТЕ СЕ И ПЛАТЕТЕ ОНЛАЙН!

Дайте предимство на онлайн плащанията и безконтактните плащания с карта.
Това ще намали контактите ви с други хора.

КАК ДА ПРЕКАРВАТЕ ВРЕМЕТО СИ В УДОБСТВО И УДОВОЛСТВИЕ?

ТЕКУЩИ ОПЦИИ ЗА ДОСТАВКА

Куриерска служба Speedy

Цената за доставка е 5.99 лв.



Доставка до адрес на клиента.



Доставката се извършва до 5 работни дни след получаване на имейл за потвърждение.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ СЪС СИТУАЦИЯТА ОКОЛО COVID-19

Аз съм под карантина и Speedy ще ми достави пратка до дома ми. Как да постъпя?
Изпратете някой друг да вземе пратката Ви (за целта човекът, който ще вземе пратката трябва да има номера от изпратения от Спиди SMS за доставка). Също така, можете да пренасочите пратката до друг адрес чрез опцията на Спиди за пренасочване на пратки. Повече информация можете да намерите на https://speedy.bg/.
Имам поръчка за взимане от офис на Speedy. Как да процедирам?
Можете да пренасочите пратката до друг адрес чрез опцията на Спиди за пренасочване на пратки. Повече информация можете да намерите на https://speedy.bg/.
Желая да платя покупката си в офис на Спиди, възможно ли е?
Да, ако сте поръчали продукти през изминалите дни и те ще бъдат доставени до офис на Спиди, можете да платите с карта или в брой направо в офиса. В случай, че офисът бъде затворен поради мерки за сигурност, можете да пренасочите пратката до желан адрес чрез опцията на Спиди за пренасочване на пратки. Информация относно работното време на офисите на Speedy можете да следите на https://speedy.bg/bg/news.

Имате нужда от помощ?

Имате нужда от помощ? Свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на телефон +359 24 930240 или ни пишете на info@astratex.bg.